امام جمعه زاهدان گفت: دانشجویی می‌تواند به درستی در جامعه نقش آفرینی کند که از لحاظ علمی پیشرو، دارای اخلاق برتر و از بینشی عمیق برخوردار باشد.

حجت الاسلام محامی  در نشست هم‌اندیشی دانشجویان مراکز مختلف دانشگاه‌های ایرانشهر اظهارداشت: ما در گام دوم انقلاب هستیم و مقام معظم رهبری که اوضاع جامعه و جهان اسلام را رصد می‌کنند با نگاه نافذ، دانش و بینش وقت گذاشته و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را صادر کردند و این بیانیه نقشه راه ما در چله دوم انقلاب است.

امام جمعه زاهدان افزود: عمده مخاطبان در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، اما به این معنا نیست که دیگران مسولیت نداشته باشند بلکه جوانان به علت اینکه آینده سازان کشور هستند از اهمیت بیشتری برخوردارند.

حجت الاسلام محامی بیان کرد: حوزه و دانشگاه دو مخاطب اصلی بیانیه گام دوم هستند و دانشجو اگر دانشگاه و دانشجویان بخواهند به درستی نقش ایفا کنند و در جامعه موثر باشند باید زمینه‌ها را فراهم و خود را برای نقش آفرینی در هر جهت آماده کنند.

وی ادامه داد: دانشجویی می‌تواند به درستی نقش آفرینی کند که از لحاظ علمی پیشرو، دارای اخلاق برتر و دارای بینشی عمیق باشد و در هر کدام از این موارد اگر خلأ وارد شود نقش آفرینی به درستی انجام نمی‌گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار